آزمایشگاه تعیین هویت

آزمایشگاه تعیین هویت

فهرست مطالب

آزمایشگاه تعیین هویت برای شناخت هویت چنین مهم است. با استفاده نمونه ای از LabCE و از طریق آنالیز منی تعیین هویت انجام می شود. به دوره کامل دسترسی پیدا کنید و با اشتراک آنلاین، اعتبارات آموزش مداوم مورد تایید ASCLS P.A.C.E. را کسب کنید. ظرف نمونه منی باید با حداقل دو شناسه برچسب گذاری شود. اطلاعات برای شناسایی نمونه باید منحصرخ به فرد بیمار باشد تا نتایج با بیمار اشتباه مرتبط نباشد.

شناسایی مثبت ممکن است شامل نام و نام خانوادگی و شماره پرونده پزشکی، شماره بیمارستان، یا تاریخ تولد بیمار باشد. هنگامی که بیمار در سیستم کامپیوتری آزمایشگاه ثبت شد، می توان از برچسب های چاپ شده حاوی اطلاعات شناسایی، اسلایدهای میکروسکوپ و اتاق های شمارش مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل مایع منی استفاده کرد. موضوع امروز ما در وبسایت ویراژنتیک در ارتباط با آزمایشگاه تعیین هویت است.

بیشتر بخوانید: سونوی تعیین جنسیت جنین

آزمایشگاه تعیین هویت
آزمایشگاه تعیین هویت

برچسب های تخصصی برای هر نمونه در آزمایشگاه تعیین هویت

طیف گسترده ای از برچسب های تخصصی برای جا دادن هر نمونه در هر کاربرد آزمایشگاهی موجود است. آیا نیاز به شناسایی لوله های نمونه و نگهداری آن‌ها در -196 درجه سانتیگراد دارید؟ آیا نیاز به شناسایی اسلاید در طول فرآیند رنگ‌آمیزی دارید؟ برچسب هایی که روی نی ها، مخروطی ها، ویال ها و سایر ظروف شیشه ای شما چسبانده می شوند؟

چاپگرهای موجود در آزمایشگاه تعیین هویت

هنگامی که با چاپگر قابل حمل یا چاپگر رومیزی چاپ می‌شود، برچسب‌های نمونه در معرض مواد شیمیایی آزمایشگاهی معمولی لکه نمی‌شوند. به لطف چاپ های واضح و با کیفیت، دیگر زمان را برای رمزگشایی دست خط های ناخوانا از دست نخواهید داد. برای هر ظرف نمونه، یک برچسب خوانا و دقیق وجود دارد و در طول آزمایش چسبیده می‌ماند. این می‌تواند تقریباً بلافاصله پس از طراحی با برنامه‌های Brady Workstation در دسترس باشد و با چاپگر فشرده Brady در آزمایشگاه شما چاپ شود.

در آزمایشگاه تعیین هویت نمونه ها را بر اساس رنگ مرتب می شوند

چاپگر لیبل رنگی BradyJet J2000 می تواند هر رنگی را روی برچسب های نمونه آزمایشگاهی قابل اعتماد چاپ کند. با تنظیم یک کد رنگ، متخصصان آزمایشگاه قادر خواهند بود دسته های نمونه را در یک نگاه تشخیص دهند. با بیش از 16 میلیون تنوع رنگی، کاربران ممکن است هر روز آن را تغییر دهند یا بسته به نیاز آزمایشگاه خود، از رنگ متفاوتی در هر برنامه، ذخیره سازی یا نوع فوریت استفاده کنند. در کنار رنگ، BradyJet J2000 همچنین چاپ عکس با کیفیت 4800 نقطه در اینچ را برای اضافه کردن داده های بسیار خوانا یا بارکدهایی که یک اسکنر مناسب می تواند اشتباه خوانده شود، ارائه می دهد.

راه اندازی سریع در آزمایشگاه تعیین هویت

متخصصان Brady می توانند از شما برای انتخاب کارآمدترین برچسب ها، برنامه ها، چاپگرها و اسکنرها برای نیازهای خود پشتیبانی کنند. اتوماسیون شناسایی نمونه، می تواند به LIMS مرتبط شود و در شبکه های موجود یکپارچه شود. پشتیبانی فنی و پس از فروش برای به روز نگه داشتن راه حل های شناسایی نمونه و کار با حداکثر کارایی در دسترس است.

یکپارچگی نمونه ها در آزمایشگاه تعیین هویت

راه حل های شناسایی در آزمایشگاه های مختلف با ارائه برچسب های شناسایی که تا آخر عمر دست نخورده باقی می مانند، یکپارچگی نمونه را تضمین می کند. برچسب های گرم شده یا منجمد شده برای آزمایشگاه ها همیشه موجود و خوانا هستند. تیم شیمی دانان آزمایشگاهی متخصص به توسعه و آزمایش راه حل هایی اختصاص دادند. این ها شما را قادر می سازد تا با عملکرد آزمایشگاهی خوب و دستورالعمل بافت انسانی مطابقت داشته باشید و از شما برای حفظ بهره وری و ارائه فراتر از انتظارات پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید: تفسیر آزمایش خون

آزمایشگاه تعیین هویت
آزمایشگاه تعیین هویت

طراحی برچسب های اتوکلاو

برچسب های اتوکلاو به گونه ای طراحی شدند که در برخی از سخت ترین محیط های اتوکلاو مقاومت کنند. هر بار می توانید از یک نمونه قابل ردیابی مطمئن باشید. استریلیزاسیون با فشار بالا در دمای بالا که برای حذف آلودگی ها و میکروب ها طراحی شد، محلول های شناسایی را حذف نمی کند. این برچسب‌ها را می‌توان در انبار نیتروژن مایع خنک کرد، بدون اینکه خوانایی آن کاهش یابد.

سانتریفیوژ در آزمایشگاه تعیین هویت

این آزمایشگاه ها پاسخی برای تمام چالش های شناسایی دارد. کارشناسان در آزمایشگاه ها برچسب هایی برای بطری ها، سانتریفیوژها و Eppendorf & PCR ارائه می دهند. طیف وسیعی از محصولات شناسایی برچسب های مقاوم در برابر آب گرم را نیز در کنار انواع راه حل های شناسایی عمومی ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: بیماری تالاسمی

سخن آخر

آزمایشگاه تعیین هویت نمادهای بسیار قابل مشاهده مواد خطرناک را ارائه می دهد. این فرآیند برای برچسب زدن ظروف و بسته بندی ایده آل است و این مواد خطرناک را در خود جای می دهد. همه نمادهای مواد خطرناک بر اساس مقررات GHS/CLP هستند. این‌ها در ژانویه 2009 در اتحادیه اروپا معرفی شدند و نمادها را در زمینه سفید با حاشیه قرمز به شکل الماس نشان می دهند.